در امتداد خون

در امتداد خون

اگر در امتداد خون حرکت کنیم راه و عرصه مبارزه را گم نخواهیم کرد ...
امروز وظیفه ماست تا با قلم خود از خون های ریخته شده و آرمان‌های آنها دفاع کنیم
تا روزی که وعده داده شده است...

***********

»علی سلیمانی
»دانشجوی دوره نهم معارف اسلامی و فرهنگ و ارتباطات دانشگاه امام صادق علیه السلام
» سردبیر سابق ویژه‌نامه «حیات خلوت»
» سردبیر سابق ماهنامه فرهنگی سیاسی «حیات»
» مسئول واحد نشر و عضو شورای مرکزی بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق علیه السلام

آخرین مطالب

پربیننده ترین مطالب

  • ۱۷ ارديبهشت ۹۳ ، ۲۳:۲۴ منت!

آخرین نظرات

شعبان را همیشه با یادش به پایان می‌برم

دوشنبه, ۱۷ تیر ۱۳۹۲، ۰۸:۳۲ ب.ظ

پانزدهمین سالی است که شعبان را با یاد و خاطره‌اش به پایان می‌برم، پانزده سالی که از دوره پیش دبستانی، با شیرینی بوسه‌ای بر صورت بی‌جانش آغاز و تا امروز که در سال دوم دانشگاه با شنیدن سخنانش در قرارگاه تبلیغات لشگر امام حسین علیه‌السلام ادامه دارد.


سردار جانباز شهید حاج محمد سلیمانی، یار و هم‌سنگر شهیدحاج حسین خرازی که با حضور بیش از یکصد ماه درجبهه‌های نبرد حق علیه باطل، کوله‌بار ارزنده‌ای ازخاطرات هشت سال دفاع مقدس بردوش داشت.این سردار دلاور سپاه اسلام دردوران دفاع مقدس به‌عنوان مسئول تبلیغات لشگر مقدس امام حسین علبه‌السلام نقش بزرگی در روحیه‌بخشی به رزمندگان دلیر ایفا کرد و منشأ خدمات ارزنده‌ای گردید که تاپایان جنگ تحمیلی ادامه یافت.

پس ازپایان جنگ تحمیلی،مسئولیت مرکز حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس درنیروی زمینی سپاه را برعهده گرفت و با تلاش بی وقفه درثبت خاطرات و اسناد جنگ، گام بزرگی درجهت جاویدسازی خاطرات دوران دفاع مقدس برداشت. سپس درسمت جانشین تبلیغات و انتشارات نیروی زمینی سپاه مشغول انجام وظیفه شد، اما مشکلات جسمی فراوان که یادگار دوران جنگ تحمیلی بود تاب‌ و توان را از او ربود وبه همین دلیل از ادامه مسئولیت عذر خواست و با اصرار مسئولان امر، مسئولیت دارالقرآن کریم نیروی زمینی سپاه به وی محول شد. تلاش بی‌وقفه و شبانه‌روزی که از خصوصیات این سردار رشید بود در این مسئولیت نیز یادگاری بزرگ از آن عزیز برجای گذاشت. سرانجام این سردار سرافراز سپاه اسلام درتاریخ بیست‌وهفتم آذرماه سال 1377 درآخرین شب جمعه ماه شعبان درحالی که تا پاسی ازشب در تدارک برگزاری نمایشگاه قرآنی نیروی زمینی سپاه بود، روح پاکش ازقفس خاک هجرت گزید وبه جمع باصفای شهیدان راه حق و حقیقت پیوست.

۹۲/۰۴/۱۷ موافقین ۲ مخالفین ۰
علی سلیمانی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی